سیستم جامع دفترچه تلفن

 

امکانات سیستم تلفن :

 

1-     تعریف مشتریان و شماره تلفن و فاکس و موبایل

2-     تعریف رنگ متفاوت برای مشتریان

3-     تعریف یادداشت برای مشتریان

4-     امکان لینک سیستم تلفن با سیستم حساب و انبار

5-     نمایش شماره تلفن و نام و سایر مشخصات مشتری به رنگ تعریف شده هنگام زنگ خوردن تلفن و قبل از جوابگویی

6-     نمایش یاداشت تعریف شده جهت یاداوری برای فردی که تلفن را جواب میدهد هنگام زنگ خوردن تلفن و قبل از جوابگویی

7-     نمایش تعداد تماس مشتری در روز جاری هنگام زنگ خوردن تلفن و قبل از جوابگویی جهت اطلاع فردی که تلفن را جواب میدهد که این مشتری در روز جاری تماسهای دیگری هم داشته و اگر با همکاران دیگر صحبت کرده و نیاز به هماهنگی دارد انجام دهد

8-     ثبت تماسهای ورودی و خروجی مشتری و ساعت تماس و مدت تماس

9-     امکان ظبط مکالمات کلیه یا بعضی از مشتریان

10-           امکان نمایش مانده حساب و مانده اسناد دریافتی و مانده اسناد برگشتی مشتری و در صورت تعریف سقف اعتبار در برنامه حساب ، در صورتیکه مانده ها از سقف اعتبار بیشتر است به رنگ متمایز هنگام زنگ خوردن تلفن و قبل از جوابگویی جهت اطلاع فردی که تلفن را جواب میدهد

11-           امکان نمایش مانده درخواست های مشتری در صورتکیه در سیستم انبار درخواستهای مشتری ثبت شده باشد هنگام زنگ خوردن تلفن و قبل از جوابگویی جهت اطلاع فردی که تلفن را جواب میدهد