امکانات سیستم تلفن :
1- تعریف مشتریان و شماره تلفن و فاکس و موبایل
2- تعریف رنگ متفاوت برای مشتریان
3- تعریف یادداشت برای مشتریان
4- امکان لینک سیستم تلفن با سیستم حساب و انبار
5- نمایش شماره تلفن و نام و سایر مشخصات مشتری به رنگ تعریف شده هنگام زنگ خوردن تلفن و قبل از جوابگویی
6- نمایش یاداشت تعریف شده جهت یاداوری برای فردی که تلفن را جواب میدهد هنگام زنگ خوردن تلفن و قبل از جوابگویی
7- نمایش تعداد تماس مشتری در روز جاری هنگام زنگ خوردن تلفن و قبل از جوابگویی جهت اطلاع فردی که تلفن را جواب میدهد که این مشتری در روز جاری تماسهای دیگری هم داشته و اگر با همکاران دیگر صحبت کرده و نیاز به هماهنگی دارد انجام دهد
8- ثبت تماسهای ورودی و خروجی مشتری و ساعت تماس و مدت تماس
9- امکان ظبط مکالمات کلیه یا بعضی از مشتریان
10- امکان نمایش مانده حساب و مانده اسناد دریافتی و مانده اسناد برگشتی مشتری و در صورت تعریف سقف اعتبار در برنامه حساب ، در صورتیکه مانده ها از سقف اعتبار بیشتر است به رنگ متمایز هنگام زنگ خوردن تلفن و قبل از جوابگویی جهت اطلاع فردی که تلفن را جواب میدهد
11- امکان نمایش مانده درخواست های مشتری در صورتکیه در سیستم انبار درخواستهای مشتری ثبت شده باشد هنگام زنگ خوردن تلفن و قبل از جوابگویی جهت اطلاع فردی که تلفن را جواب میدهد