امکانات سیستم حسابداری و خزانه :
1- امکان تعریف سرفصلها در پنج سطح به شکل 3 رقم کل و 7 رقم برای 4 سطح بعدی
2- امکان تعریف سرفصل شناور از سطح دوم تا پنجم جهت جلوگیری از تکرار تعریف و همگون بودن نام سرفصلها مانند نام کارکنان که باید در حقوق ، مساعده ، وام و علی الحسابها تعریف شود یا نام بدهکاران که باید در حسابهای دریافتی ، اسنادبرگشتی و ... تعریف شود
3- امکان تعریف گروه حسابها مانند دارائی های جاری و دارائی های غیرجاری و ...
4- امکان تعریف انواع سند عادی ، افتتاحیه ، اختتامیه ، حقوق ، خزانه و ...
5- وجود 4 وضعیت برای هر سند و استفاده در سطوح دسترسی کاربران جهت کنترل نمایش ، ایجاد ، ویرایش ، حذف و چاپ
6- امکان تعریف مشتری و تعیین سقف اعتبار ریالی و تاریخی گردش بدهکار و بستانکار ، مانده بدهکار و بستانکار ، مانده اسناد دریافتنی و پرداختنی ، مانده چکهای واگذاری مشتریان دیگر به این مشتری و کنترل اعتبار موقع ثبت ، ویرایش یا حذف سند و پیام به کاربر
7- امکان تعریف نامحدود عملیات حسابداری صندوق مانند دریافت وجه نقد ، پرداخت وجه نقد و تعریف کد حساب پیش فرض طرف بدهکار یا بستانکار برای هر عملیات جهت جلوگیری از ثبت اشتباه و سهولت کار موقع ثبت سند
8- امکان تعریف نامحدود عملیات خزانه مانند دریافت چک مشتری ، وصول چک مشتری ، خرج کردن چک مشتری به مشتری دیگر ، برگشت از مشتری ، واگذار به بانک ، وصول از بانک ، تسلیم اسناد پرداختنی ، وصول اسناد پرداختنی و تعریف کد حساب پیش فرض طرف بدهکار یا بستانکار برای هر عملیات جهت جلوگیری از ثبت اشتباه و سهولت کار موقع ثبت سند . مثلا بدهکار دریافت چک یا بستانکار وصول چک همیشه حساب اسناد دریافتنی میباشد. امکان تعریف شرح آرتیکل بدهکار یا بستانکار عملیات چک مثلا در متن بدهکار دریافت چک که حساب اسناد دریافتنی میباشد نام صاحب چک بیاید ولی در متن بستانکار که حساب خود مشتری است نام مشتری نیاید
9- امکان تعریف حساب بانکی و دسته چک برای کنترل سریال چکهای پرداختنی موقع تسلیم چک به مشتری و امکان گزارش از وضعیت سریالهای یک دسته چک
10- امکان استفاده از عملیات خزانه داخل سند حسابداری و ثبت همزمان خرانه و سند حسابداری بدون نیاز به لینک
11- کنترل اسناد برگشتی یک بانک و شعبه و جاری موقع ثبت سند و پیام به کاربر
12- کنترل اینکه اگر یک مشتری از یک بانک و شعبه و جاری قبلا چک داده و حال مشتری دیگر از همان بانک و شعبه و جاری چک میدهد و نمایش پیام به کاربر موقع ثبت سند
13- امکان ثبت دسته ای عملیات درسند مثلا دریافت اسناد دریافتنی یک مشتری یا واگذاری اسناد دریافتنی به بانک که موقع مشاهده گزارش حساب مشتری استفاده از جمع چکها یا ریز انها میسر میشود
14- امکانات کمکی برای صدور سند جهت سهولت کار مثلا کپی از سند دیگر برای ثبت ارتیکلهای تکراری در هر ماه
15- امکان محاسبه راس گیری دسته ای چکهای یک مشتری یا فاکتورهای یک مشتری از تاریخ ... تا تاریخ ...
16- امکان محاسبه میانگین کل حساب یک مشتری از تاریخ ... تا تاریخ ... جهت بررسی عملکرد مشتری
17- امکان بررسی وضعیت اسناد یک مشتری که چه میزان چک نزد صندوق و نزد بانک و برگشت از بانک و خرج شده سررسید نشده و خرج شده برگشت شده و ... دارد
18- امکان تهاتر کردن حسابها ، مثلا حساب یک مشتری که چکها و وجوه نقد دریافتی در هر تاریخ مربوط به کدام فاکتورها میباشد و گزارش براساس تهاتر و مانده تهاتر جهت سهولت تیک کردن حساب با مشتری
19- امکان مشاهده ریز فاکتور خرید یا فروش برنامه انبار یا فروش ، از داخل سند حسابداری یا مشاهده و چاپ گردش حساب مشتری با ریز یا جمع فاکتور بدون نیاز به ورود برنامه انبار یا فروش بصورت اتوماتیک توسط سیستم حسابداری
20- امکان جستجوی یک متن یا مبلغ یا شماره فاکتور در برنامه حساب از کلیه حسابها یا حساب خاص
21- امکان گزارش فقط از آرتیکلهای بدهکار یا بستانکار یا صفر یک حساب
22- امکان مرور کلیه حسابها از سطح کل به معین ، از معین به تفضیلی تا سطح پنجم و ریز گردش سطح اخر و ورود به سند حسابداری و در صورت دسترسی کاربر ، حتی ایجاد ، تغییر یا حذف آرتیکل و برگشت به مراحل قبلی
23- امکان صدور تراز 4 ستونی سالیانه ، فصلی یا ماهیانه جهت مقایسه حساب سالهای متفاوت ، فصول یا ماههای متفاوت در یک صفحه با محاسبه مانده هر دوره
24- محاسبه صورتهای مالی شامل سود و زیان و ترازنامه
25- صدور سند سودوزیان و سند اختتامیه و سند افتتاحیه توسط سیستم
26- امکان محدود کردن بعضی از سرفصلها برای کاربر خاص جهت عدم مشاهده ، ایجاد ، ویرایش ، حذف یا چاپ گردش حساب توسط کاربر
27- تعین سطوح دسترسی کل برنامه برای کلیه کاربران شامل مشاهده ، ایجاد ، ویرایش ، حذف و چاپ برای تمام منوها