سیستم جامع حقوق و دستمزد و راندمان

امکانات سیستم حقوق و دستمزد و راندمان :

 

1-   امکان تعریف اطلاعات پرسنلی به تفکیک اطلاعات واقعی و اطلاعات مربوط  به لیست بیمه و مالیات مانند پایه حقوق واقعی و پایه حقوق لیست بیمه ومالیات ، تاریخ شروع بکارواقعی و تاریخ شروع بکارلیست بیمه ومالیات ، تاریخ ترک واقعی و تاریخ ترک کار لیست بیمه و مالیات و ...

 

2-   امکان تعریف انواع قسمتهای کاری ( مراکز هزینه ) و انواع شغل توسط کاربر و اختصاص کد حساب جداگانه به مراکز هزینه جهت صدور سند حسابداری حقوق و دستمزد به تفکیک مراکز هزینه

 

3-   امکان تعریف مشخصات کارفرما جهت دیسکت ادارات دارایی و تامین اجتماعی

 

4-   امکان ثبت اطلاعات ماهیانه برای تک تک پرسنل یا خواندن از برنامه حضور و غیاب بصورت اتوماتیک

 

5-   امکان تعریف جداول راندمان بصورت پلکانی یا خطی و ورود اطلاعات راندمان پرسنل به صورت روزانه یا ماهیانه

 

6-   امکان تعریف انواع وام و اختصاص کد حساب جهت صدور سند حسابداری به تفکیک هر وام و تعریف هر یک از وامها جهت پرسنل با مبلغ قسط بندی دستی یا اتوماتیک

 

7-   امکان  تعریف کلیه پارامترهای حقوق ودستمزد بصورت کلی یا فردی مانند :

 

   حق اولاد برای یک فرزند و بیشتر و ثبت تاریخ تولد فرزندان جهت کنترل سن فرزندان در پرداخت حق اولاد ، خواروبار و مسکن و بن جهت پرسنل مجرد یا متاهل یا متاهل با اولاد ، تنظیم مزایایی که باید در لیست بیمه ومالیات بیاید ، تنظیم مزایایی که به مرخصی استحقاقی یا بازخرید مرخصی استحقاقی تعلق میگیرد مانند حق اولاد یا بن یا نوبتکاری و ...

 

8-   تعریف انواع بیمه مانند بیمه عادی ، سهامدار ، جانباز با درصد بیمه کارگر و کارفرما وبیکاری متفاوت

 

9-   تعریف جدول مالیات به تفکیک ماه یا سال