امکانات سیستم حقوق و دستمزد و راندمان :
1- امکان تعریف اطلاعات پرسنلی به تفکیک اطلاعات واقعی و اطلاعات مربوط به لیست بیمه و مالیات مانند پایه حقوق واقعی و پایه حقوق لیست بیمه ومالیات ، تاریخ شروع بکارواقعی و تاریخ شروع بکارلیست بیمه ومالیات ، تاریخ ترک واقعی و تاریخ ترک کار لیست بیمه و مالیات و ...
2- امکان تعریف انواع قسمتهای کاری ( مراکز هزینه ) و انواع شغل توسط کاربر و اختصاص کد حساب جداگانه به مراکز هزینه جهت صدور سند حسابداری حقوق و دستمزد به تفکیک مراکز هزینه
3- امکان تعریف مشخصات کارفرما جهت دیسکت ادارات دارایی و تامین اجتماعی
4- امکان ثبت اطلاعات ماهیانه برای تک تک پرسنل یا خواندن از برنامه حضور و غیاب بصورت اتوماتیک
5- امکان تعریف جداول راندمان بصورت پلکانی یا خطی و ورود اطلاعات راندمان پرسنل به صورت روزانه یا ماهیانه
6- امکان تعریف انواع وام و اختصاص کد حساب جهت صدور سند حسابداری به تفکیک هر وام و تعریف هر یک از وامها جهت پرسنل با مبلغ قسط بندی دستی یا اتوماتیک
7- امکان تعریف کلیه پارامترهای حقوق ودستمزد بصورت کلی یا فردی مانند :
حق اولاد برای یک فرزند و بیشتر و ثبت تاریخ تولد فرزندان جهت کنترل سن فرزندان در پرداخت حق اولاد ، خواروبار و مسکن و بن جهت پرسنل مجرد یا متاهل یا متاهل با اولاد ، تنظیم مزایایی که باید در لیست بیمه ومالیات بیاید ، تنظیم مزایایی که به مرخصی استحقاقی یا بازخرید مرخصی استحقاقی تعلق میگیرد مانند حق اولاد یا بن یا نوبتکاری و ...
8- تعریف انواع بیمه مانند بیمه عادی ، سهامدار ، جانباز با درصد بیمه کارگر و کارفرما وبیکاری متفاوت
9- تعریف جدول مالیات به تفکیک ماه یا سال